איך לבחור מכון פוליגרף מקצועי?

חקירת פוליגרף, כמו חקירות באופן כללי, נועדה לרוב להחזיר את הצדק למקומו. חקירות נועדו לבדוק ולעלות על תרמית כלשהי בכל מיני תחומים. חקירת פוליגרף קשורה לאיתור האמת, והיא יכולה לשמש במגוון רחב של חקירות שונות.

אם בעבר חקירות פוליגרף היו מבוצעות בעיקר על ידי גורמי אכיפת החוק, היום גם גורמים פרטיים משתמשים במכוני הפוליגרף. אלו יכולות להיות חקירות בין בני זוג או בתוך משפחה, חקירות במקומות עבודה ועוד. לכן, אם אתם זקוקים למכון פוליגרף חשוב שתדעו לבדוק היטב את האפשרויות השונות ולבחור נכון את המכון המתאים ביותר עבורכם.

איך תעשו זאת? בכדי לבחור נכון אתם צריכים להבין איך בכלל מתנהלת חקירת פוליגרף ולבחור מכון אשר מנהל את החקירה בצורה טובה ונכונה.

איך מתנהלת חקירת פוליגרף

כמו כל חקירה אחרת, גם חקירת פוליגרף מנהלת במספר ערוצים. קודם כל, עבודה מקדימה היא איסוף מסמכים לגבי אותו אדם, מסמכים אשר קשורים בזהותו ואיסוף פרטים הקשורים אליו. החוקר אשר מבצע את חקירת הפוליגרף חייב לבצע הכנה לפני החקירה על מנת לבנות נכון את שאלות הבדיקה ואת שאלות החקירה עצמה ועל מנת לדעת לנתח את התוצאות של הבדיקה בצורה נכונה.

לכן חשוב מאוד לבחור מכון פוליגרף אשר באמת מבצע את איסוף המידע המקדים הזה, מקיים פגישות קודם החקירה וכדומה, הדבר יכול להעיד רבות על המקצועיות שלו.

ניסיון בחקירות דומות

עוד נושא שחשוב לבדוק לפני שבוחרים מכון פוליגרף הוא הניסיון של מכון הפוליגרף בחקירות דומות. עליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים מכון מקצועי ומנוסה אשר יש לו מספיק ניסיון בחקירות דומות לחקירה שלכם. לדוגמא, אם בני זוג מחליטים להזמין חקירה כזו בחשד לפגיעה באמון של אחד מבני הזוג, חשוב מאוד לבחור במכון שיש לו ניסיון בחקירות אישיות כאלו ולא מכון אשר מבצע רק חקירות משטרתיות או עסקיות.

ההבנה של החוקר בסוג החקירה היא חשובה מאוד ויכולה להשפיע רבות על החקירה כולה.