סרטי תדמית – המדיות שעובדות בשבילכם: כך תצרו אותן נכון

יצירת סרטים אישיים במצלמה ביתית או מטלפון סלולרי עשויה לעתים לעבוד בשבילכם, אבל סרטי תדמית יסחפו הרבה יותר קהל מהסוג שאתם מבקשים כלקוחות, ויש לזה המון סיבות: עבודה עם ציוד מקצועי, תכנון מוקפד עם רעיונאים ואנשי תוכן, וטירגוט של יכולות העסק שלכם למהלכים שיווקיים מתוך קבלת ייעוץ שיווקי לעסקים שיתבטאו בסרטונים וימשכו קהלים מבוקשים. כשאתם מחליטים שאתם הולכים לכיוון סרטי תדמית מקצועיים, זה מה שיהפוך אותם ללא פחות ממושלמים עבור המטרה שהצבתם לעצמכם.

צילום ועריכת הסרטון – בידיים של חברה מקצועית

על החברה להיות מקצועית בתחום הפקת סרטונים לעסקים. החברה אינה רק חברת צלמים אלא גם חברת עורכים, טיפוגרפים (מעצבי דפוס על הווידאו), וכמובן רעיונאים, אנשים שתפקידם לתרגם את התוכן שלכם למסרים שיווקיים על פי מה שצפוי למכור יותר מכל בעסק שלכם. כשכל זה נעשה בשורותיה של חברת סרטי תדמית מקצועית, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם צועדים בכיוון הנכון.

חיבור שלבי עלילת הסרטון ובדיקה שזה יותר באז

אנשים יכולים לבוא עם רעיונות שחלקם ייראו ויישמעו הגיוניים ואף נכונים, אבל לא צפויים למכור. התוכן כבד מדי, מציג פרטים לא מעניינים, ועוד גרוע מכך,  ארוך בפרק זמן הצפייה. רק חברת סרטי תדמית לעסקים תוכל לוודא שהרעיונות שאתם מבקשים לבטא בסרט מעניינים כפרטים וכמכלול ולגבש סט מאורעות מלא בתוך הצילום שביחד ייצור באז בקרב הצופים. המסרים הקצרים והקולעים, והמיצגים המרשימים שתפגינו בצילומים יביאו את הלקוחות ישירות אליכם.

עריכה וליטוש סופיים של הסרטון

בשלב זה, סרטי תדמית לעסקים יעברו עריכה וליטוש סופיים שיתאימו ברזולוציה שלהם למדיית האינטרנט שבכוונתכם לפרסם אותם, ולמסכים שבכוונתכם להקרין אותם. הסרטונים יצולמו כך שגם בפלטפורמות גדולות וגם בפלטפורמות זעירות לא יהיה טשטוש בשל פריסת אור טובה בכל פיקסל ורזולוציה גדולה. כמו כן, החברה המקצועית תטמיע טיפוגרפיה עם שמות המוצרים והשירותים בכל שלב בסרטון, ועם השמות שלכם ושל יתר המשתתפים בתצוגות שבו. בכך, תוכלו להבטיח כי סרטי תדמית שתצרו כאן תמיד יובילו אתכם למכירה, גם אם הם יוצבו בעמודי אינטרנט לא מקודמים, או בעלי קידום בינוני ומטה. כמובן שהכי כדאי להציב סרטונים בדפי רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק במיוחד אם יש לכם בפרופיל חברים מרובים, להגברת החשיפה.