האם ניתן לקנות דלת כניסה מעוצבת בהתאמה אישית?

התשובה היא בהחלט כן, אבל אם זה מה שאתם מרגישים שעליכם לעשות, ייתכן שלא חיפשתם מספיק טוב בהיצע הקיים. ענף הריהוט והעיצוב לבית כולל בתוכו כיום שורה אין סופית של דגמי דלתות בצבעים שונים, מרקמים שונים, עיצובים שונים וחומרי גלם שונים. בחיפוש אחד בקטלוג תוכלו למצוא כמעט כל דגם שאי פעם דמיינתם עליו, ואם זה לא קורה, תוכלו לבחון קטלוג נוסף וקטלוג נוסף עד שתמצאו את הדגם המתאים לכם ביותר. כיום, בעידן האינטרנט קל מאוד להיחשף למגוון רחב של דגמים ממגוון רחב של יצרנים, במגוון רחב של איכויות ורמות מחיר ולמצוא דלת כניסה מעוצבת ומרשימה.

דלת בהתאמה אישית מגיעה גם עם מחיר אישי

השאלה היא מדוע חשוב כל כך למצוא את הדגמים הללו דווקא במסגרת קטלוגים של מוצרים מן המדף, ולא לפעול מלכתחילה בכיוון של הזמנת דלת בהתאמה אישית, והתשובה היא שדלת בהזמנה אישית עולה יותר, הרבה יותר. יצרן דלתות המייצר דגמים בכמויות המוניות יכול לייצר את מידת היעילות הגבוהה ביותר, יעילות שבסופו של דבר באה לידי ביטוי בירידה חדה בעלות הייצור, ובהתאם לכך גם ירידה חדה בתג המחיר המבוקש עבור דגמים אלה.

מבחן הכדאיות בהזמנת דלת

כאשר אתם מזמינים דלת בהזמנה אישית, במרבית המקרים דלת זו תיוצר בעבודת יד, תהליך ארוך הרבה יותר, מאומץ הרבה יותר, ועם רמת יעילות נמוכה הרבה יותר. אין בכך כדי לומר שהתאמה אישית הוא אינו מודל לגיטימי, להיפך, ישנם פריטים רבים המיוצרים במודל של התאמה אישית ונחשבים ליצירות של ממש, יצירות שפשוט אי אפשר למצוא על המדף, אלא שעלותם של פריטים אלה לא עומדת במקרים רבים במבחן הכדאיות.

הסתייעו במעצב פנים מקצועי

אחרי שאמרנו את כל זה, אם הגעתם למסקנה שמה שאתם צריכים ורוצים זו דלת בהזמנה אישית, יש באפשרותכם לפנות לשורה ארוכה של נגרים, מסגרים ואפילו יצרניות דלתות מוכרות, להגדיר בדיוק את הדרישות שלכם ולהזמין דלת על פי המידות שלכם. את התהליך הזה כדאי שתבצעו בסיוע איש מקצוע שיסייע לכם להכניס חשיבה מקצועית אל תוך הטעם האישי, לעיתים אף תגלו כי הדלת הקיימת במצב מצויין ונדרש רק חידוש דלת כניסה על מנת להפוך אותה לייחודית יותר.