תכנון מושלם של בילוי בחדר בריחה – כך תעשו את זה נכון

כשאתם מעוניינים לבחור חדר בריחה לבילוי הבא שלכם, מומלץ לקחת בחשבון מספר נקודות. ראשית כל, בכל חדר ישנו אופי משל עצמו, עלילה ייחודית, מטרות-משחק שונות וחידות המאפיינות אותו. חשוב לבחור בחדר הבריחה שניכר כי אתם חשים הכי מחוברים אליו. שנית, אם הבילוי מתוכנן כצרופה לאטרקציות אחרות, כמו מסעדות, קולנוע ומפגשי חברים, מומלץ לבחור אותו בסביבה הקרובה לאזור, על מנת לחסוך כמה שיותר בנסיעות. כיצד מיישמים תכנון מושלם של בחירת חדר בריחה?

בחירת חדר הבריחה המועדף בהתאם לאופיו ועלילתו

מומלץ לבחור את חדר הבריחה בהתאם לאופי ולעלילה שלו. ישנם שחקנים שמעדיפים משחקי בלשים ויש כאלו שיעדיפו לפענח חידות פשוטות יותר המבוססות על רצף עלילה קל להבנה. יש שחקנים שאוהבים כי בחדר הבריחה העלילה מלווה במתח קל על ידי צוות המפעילים, ויש כאלו שמעדיפים משחק פתרון חידות קלאסי, כמעט ללא התערבותם. חשוב למצוא את שביל הזהב מבחינתכם, החדר שהכי התחברתם לפועלו, ולהירשם כאורחים, יחד עם כל חברי קבוצתכם.

בחירת חדר הבריחה בהתאם למיקום שלכם

אם חדר הבריחה הוא בילוי נוסף לבילוי במסעדה, בסרט או בחיק החברים והמכרים, חשוב שזה יתבצע ממש במיקום בו אתם עומדים לבלות, כך שתוכלו להגיע ללא חיפוש חנייה, כשכל המסעדות והפאבים שתכננתם לצאת אליהם נמצאים בהישג יד. בדרך זו אתם באים לחדר בריחה כדי ליהנות ולא כדי להשקיע זמן עתק בלוגיסטיקה.

בירורים לגבי כמויות משתתפים

חשוב לבדוק לכמה משתתפים מיועד חדר הבריחה, ובכך לבחון האם הוא מתאים לחבורת המוזמנים הכוללת שלכם. התאמה זו חייבת להיות על פי תכנונכם על מנת שניתן יהיה לשלב את כל המוזמנים שלכם במשחק, או להתפצל לכמה חדרי בריחה באותו מתחם.

בירורים לגבי תנאי ההתקשרות

מומלץ לוודא מראש את כל אמצעי התשלום שניתן לרכוש באמצעותם כרטיסים לבילוי הנכסף, ולבדוק אם האמצעי שלכם נמצא ברשימה. בנוסף, כדאי להתעניין בהנחות לסטודנטים,  חיילים משוחררים, חברי עמותת חבר, וכד'. בירורים אלו יאפשרו לכם לדעת מה יהיה המחיר הסופי שתשלמו על הבילוי: התעריף המקורי או מחיר הנחה. בירור ההתקשרות יסייע לכם לקבל החלטה כלכלית בדבר רישום לחדר בריחה זה או חיפוש אחר אלטרנטיבה.