הובלות קטנות במרכז מחברה מקצועית ומנוסה

הובלות משרדים או בתים קטנים הנן הובלות נדרשות על מנת לשנע את המשרד או הבית שלכם ממקום למקום. למען הסר ספק, ישנם התקני תשתית שאסור לנו להוביל גם אם רכשתם אותם בכסף מלא. מדובר בעיקר בהתקנים מתחום הגנת אש והגנת פריצה, אשר על מנת להעביר אותם תצטרכו לפנות לחברות שהתקינו לכם את המוצרים הללו. לחברת הובלות, אסור בתכלית האיסור לפרק אותם. את יתר תכולת המשרד צוות המובילים מובילים על פי בקשת הלקוח.

בדיקת התאמת השירות ללקוח

הלקוח מוזמן להתקשר אל החברה ולדווח על התכולה המשרדית או הביתית שלו שלו. בהתאם לכך, החברה עורכת עבורו תמחור שיתבסס על הקומה שהוא נמצא בה בבניין וכמות התכולה שיש לו בק"ג. אם המחיר מתאים ונמצא הוגן ללקוח השירות ייצא לפועל בתאריך שייקבע מראש. החברה תתייצב במשרדו של הלקוח ותתחיל בהליך ההעמסה לקראת ההובלה.

העמסת התכולה באתר המוצא

שירות הובלות משרדים או בתים יתחיל בהליך הובלות קטנות באמצעות העמסת תכולות על המשאית. ההעמסה תתבצע בחוכמה, ובהתחשב בסוגי התכולות. תכולות פתיחה כמו מגירות וארונות ייאטמו ויינצרו מחשש לפתיחתן בנסיעה. תכולות שבירות כמו מסכים, כדי זכוכית וכד' ייאטמו עם ניילון משוריין שנקרא ניילון פצפצים ויושמו במקום מאובטח עם ספוגים וכריות בתוך המשאית.

הכנות אחרונות לפני היציאה לנסיעה

בהכנות האחרונות של שירות הובלות משרדים צוות החברה ינקה את אתר המוצא משיירי הובלות, נוודא שכל התכולה הועמסה ושלא שכחתם דבר במשרד שלכם באתר המוצא. לאחר מכן, יתחיל הצוות בנסיעה לעבר אתר היעד.

מסלול הנסיעה, והגעה לאתר היעד

צוות החברה יבחר מסלול נסיעה שמתאים למשאיות הובלה. במידה ואתם מכירים מסלול נסיעה ללא גשרים איריים וללא מעברים צרים אתם מוזמנים להוביל. חברת הובלות קטנות במרכז תדאג למציאת המסלול הבטוח ביותר אל אתר היעד בכל מקרה בו נדרשות הובלות קטנות.

וכמובן בסיום התהליך תבוצע פריקה של כל התכולה באתר היעד, בצורה בטוחה ומסודרת על פי הדרישות שלכם.