הדבר החשוב ביותר שכל שליח וולט צריך לדעת

מגיפת הקורונה הפכה את העבודה בתור שליחי וולט לאחת מהנחשקות ביותר. העבודה בתור שליחי וולט אפשרה לעובדים רבים אשר לא יכלו לעבוד בתקופת הסגר להשלים הכנסה באמצעות עבודה כשליחים וגם לאחר שהסתיימו הסגרים והעסקים חזרו לפעול, רבים ממשיכים בעבודה זו בין אם בתור הכנסה עיקרית ובין אם בתור תוספת של הכנסה בשעות הפנויות שלהם.

עבודה בתור שליח של וולט יכולה להכניס לכם לא מעט כסף ולאפשר לכם להשלים את ההכנסה שלכם בזמן הפנוי בצורה משמעותית, אך יש דבר אחד חשוב מאוד שכל שליח של וולט חייב לדעת עליו – העבודה בוולט היא לא בתור שכיר, אלא בתור עצמאי.

עבודה ללא יחסי עובד – מעביד

המודל של חברת וולט מתבסס על הצורך במניעת יחסי עובד – מעביד בין השליחים לבין החברה. מכיוון שמדובר בתחום בו יש תחלופת עובדים גבוהה מאוד, יחסי עובד – מעביד יכולים להביא את החברה להתחייבויות רבות ומיותרות מול העובדים. לכן, חברת וולט עובדת מול שליחים אשר מתנהלים מולה כעצמאיים לכל דבר. השליח מבצע את העבודה לאורך כל החודש ובסופו הוא מנפיק לחברה חשבונית מס עבור כל העבודה אותה הוא ביצע והחברה מבצעת את התשלום בהתאמה לחשבונית המס.

לכן, כאשר אדם מעוניין לעבוד בתור שליח של וולט, אחד מהדברים החשובים ביותר שהוא חייב לדעת הוא שהחברה אינה מאפשרת לו לעבוד מולה בתור שכיר אלא בתור עצמאי בלבד.

מה זה אומר?

משמעות הדבר היא שבכדי לעבוד בתור שליחים של וולט אתם צריכים להיות בעלי עסק עצמאי. אתם נדרשים להקים עסק כחוק, מורשה או פטור, לבצע דיווחים לרשויות השונות, לשלם מיסים, להגיש דוחות וכל מה שנדרש על מנת שתוכלו להפעיל את העסק בצורה חוקית ולהנפיק חשבוניות לחברת וולט על מנת לקבל את השכר שמגיע לכם.

המאמר נכתס בחסות בית לעצמאי – חברה המציעה לכם פתרון כולל לעבודה מול וולט ומסייעת לכם לנצח את הבירוקרטיה ולהיות בעלי עסק עצמאי כחוק בראש שקט ובצורה נכונה.