גרר ושירותי רכב

ישנן בארץ חברות רבות, גדולות וקטנות המספקות שירותי גרר. לצידן ישנם גוררים פרטיים שמספקים שירותי גרר באופן עצמאי או שעובדים כקבלנים עבור החברות הגדולות. שירותים אלה כוללים בדרך כלל התנעות, תיקוני דרך לרכב תקוע, חילוצי שטח וגרירה. חברות גדולות מספקות שירותים רבים אחרים כגון השכרת רכב ושירותים נוספים. יש המספקים שירותי גרר בכל רחבי הארץ ואחרים מתמקדים באזור מסוים.

שירותי רכב על הדרך

לעיתים קרובות מגיע הגרריסט ובודק את הרכב. הוא יכול מייד למצוא מה הבעיה, לתקן אותה לפחות באופן זמני כדי שהרכב יוכל להגיע למוסך בכוחות עצמו ללא צורך בגרירה. שירותי דרך יכולים לכלול החלפת גלגל, התנעת רכב עם כבלים, החלפת סוללה, אספקת דלק למי שנתקע, שרות מנעולים ופתיחת דלתות הרכב.

גרר לכל סוגי הרכב

שירותי גרר ניתנים לכל סוגי הרכב – רכב פרטי ומסחרי, משאיות, אוטובוסים, מלגזות וטרקטורים. לא כל חברת גרר קטנה יכולה לשרת את כל סוגי כלי הרכב כי נדרש לכך ציוד מיוחד. ישנן חברות שמתמקדות בתחום של גרר לאופנועים. יש חברות שמובילות סירות, מתקני הרמה ותחומים מיוחדים. כך למשל יש חברות שעוסקות בחילוצים על ידי מנוף. חילוץ כזה נדרש לרכב שהתדרדר לתהום או למאגר מים, לרכב ששקע בבוץ או שסטה רחוק מהכביש לאזור בלתי נגיש.

שירותי רכב אחרי תאונה

יש כלי רכב שנפגעו בתאונה באופן שמוגדר כ"טוטאל לוס" כלומר אי אפשר או לא כדאי לתקן אותם והם מופנים לחצר גרוטאות. גרוטאות אלה הן מקור לחלפים המשמשים בתיקון כלי רכב אחרים.

חברות גדולות

יש חברות גדולות שנותנות שירותי גרר  לצד שירותי רכב כחלק משירות כולל בכלי הרכב. יש להם בדרך אלפי מנויים ולקוחות מוסדיים. הם נותנים גם שירותי מיגון ואיתור, איכון והשבת כלי רכב גנובים ומנהלים ציי רכב.  חברות אלה מספקות שירותי גרירה בכל רחבי הארץ 24 שעות ביממה, יש להם מוקדים הפועלים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להם להעסיק קבלני גרירה עצמאיים ולהיות במעקב מתמיד אחר הטיפול במנוי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בתחום המיחשוב.