כל מה שחשוב לדעת על שירות מצבר עד הבית

אחד מהתקלות המייאשות ביותר, היא תקלה במצבר של הרכב שלנו. וזה תמיד קורה בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון, ברגע אחד בלי שום התראה, המצבר שבק חיים והרכב לא מניע, וכל היום שלנו נעצר. אתם רוצים להמשיך את היום בהקדם? ללא עיכובים מיותרים?

פנו מיד לשירות מצבר עד הבית, שירות מקצועי ומהיר שיגיע עד אליכם ותוך כמה דקות יפתור את הבעיה וישחרר אתכם עם הרכב שלכם להמשך היום שלכם.

אז איך זה עובד?

מחייגים לשירות מצבר עד הבית, מעדכנים את המיקום שלכם, והמוסך הנייד בדרך אליכם. איש מקצוע מוסמך יגיע אליכם  וקודם כל יבדוק את מקור הבעיה עם מכשיר מיוחד על מנות לוודא שהבעיה באמת במצבר שלכם. במעמד הבדיקה הוא גם יבדוק את תאריך המצבר. אם הבעיה באמת במצבר ובעיקר אם המצבר בן שלוש שנים ומעלה – הוא יבצע החלפת מצבר במקום. כמובן שבעל המקצוע המוסמך יתאים לכם את המצבר לפי סוג הרכב שלכם. במידה ואיש המקצוע יזהה שהבעיה לא במצבר בכלל, הוא ינסה לאתר את מקור התקלה, אם התקלה לא מורכבת הוא ינסה לתקן אותה במקום, במידה ומדובר במשהו מורכב מידי, הוא יעדכן אתכם על מקור הבעיה ומשם תצטרכו לנסוע למוסך הקרוב. במצב כזה תשלמו רק דמי שירות.

טיפים לשמירת המצבר והארכת חייו

  1. לרבים מאתנו זה קורה. אנו עסוקים בשיחת טלפון או פשוט חוסר ריכוז, ושוכחים לכבות את האורות של הרכב. דבר כזה יכול לגרום למצבר להתרוקן תוך מספר שעות ולאחר מכן לא נוכל להניע את הרכב. בדקו את הרכב לפני יציאתכם ממנו!
  2. אבק ובוץ מצטברים על הרכב עם הזמן, בעיקר עונת החורף הגשומה. הלכלוך הזה יכול לגרום לבלאי של המצבר. מידי פעם מומלץ לפתוח את מכסה המנוע ואם יש בוץ ואבק להעביר סמרטוט וכך למנוע את הבלאי של המצבר.
  3. במידה ויצאתם לחופשה ארוכה בארץ או בחו"ל, לא כזאת של שלושה ארבע ימים, אלא של שבועות, תדאגו שמישהו מהקרובים שלכם יניע את הרכב שלכם על מנת שהמצבר יתפקד כראוי שתחזרו.