איך אפשר להתפטר מיונים שהשתלטו לנו על הבית?

השתלטות יונים היא בעיה ידועה ומטרידה. התופעה של יונים שמשתלטות על הגג של הבית, או על המרפסת, כשהן מלכלכות הכל ונראה כאילו אי אפשר להפטר מהן היא בעיה מציקה וידועה בבתים רבים. זה יכול להתחיל ממשהו פשוט יחסית כמו לשלשת מדי פעם על הכביסה הנקיה ויכול להגיע להשתלטות מאסיבית על הגג או המרפסת.

הן בונות קינים, מגדלות דור חדש וכך האוכלוסייה שלהן הולכת וגדלה, וכך גם המטרד. לשלשת היונים ממלאת את הגג או המרפסת, ענפים וזרדים שמשמשים לבניית הקינים עפים בכל מקום ביחד עם נוצות וריח חריף ובנוסף, לא רבים יודעים אך היונים גם נושאים כינים ובהדרגה משתלטות לכם על הרכוש הפרטי והמרחב הציבורי. הרעש שהן מקימות הופך לתופעה בלתי נסבלת ולהפרעה משמעותית לחיי היום יום של כולם.

הימצאות היונים במקומות לא נגישים

יש מקרים רבים שבהן היונים בונות את הקינים שלהן במקומות קשים להגעה, בכוכים ובמקומות מסתור שונים והביעה מחמירה. אחד הפתרונות שאנשים לפעמים נוקטים הוא הרעלת היונים אז זה רק יוצר בעיה קשה בגלל היונים המתות שמפיצות סירחון נורא ותולעים. דרך נקייה יותר היא הרחקת היונים על ידי ירי ביונים או שימוש עם מלכודות ליונים.

איך חברה מקצועית מטפלת במטרד של היונים?

חברה בעלת ניסיון משתמשת בטכניקות שונות שחלקן מוכרת לקהל הרחב וחלקן נרכשו עם שנים של ניסיון בטיפול בהרחקת יונים. לצד ההרחקה והמניעה החברה דואגת לנקות את המקום בצורה יסודית מהליכלוך הרב שהצטבר, מבצעת הדברת מזיקים במקרה הצורך והכי חשוב משתמשת בחומרים ובדרכים מקצועיות שונות כדי למנוע מהיונים לחזור לגג שלכם. המטרה היא לחסל את השובך המאולתר שלהם לצמיתות ולמנוע מהן לחזור אליו. לכל בית, לכל גג ולכל מצב יש להתאים את הפתרון הספציפי הטוב ביותר. לפעמים יש לשלב מספר טכניקות כדי לעקור את הבעיה מן השורש ולהגן על רכושכם ואיכות החיים שלכם. חברות מנוסות בתחום של הרחקת יונים מכירות מניסיונן את כל השיטות ומתאימות אותן לצרכים שלכם.