שאלות ותשובות על רכישת טונרים למדפסת

אם אתם מחפשים ספק טונרים למדפסת שלא תרצו לעזוב, כזה שלא יפסיק להפתיע אתכם מחדש, יספק מוצרים איכותיים, כולל מחסניות דיו תחליפיות מלאות באיכות טובה וכן טונרים מהמשובחים שישנם, ויבצע את השירות מעל ומעבר, כאן תוכלו למצוא את כל המידע כיצד להגיע אליו בקלות. בגדול, חנות אינטרנטית מגדילה את סיכוייכם להיות מרוצים, אך יש עוד כמה דברים שצריך לבדוק לפני שמחליטים ממי להזמין.

כיצד מוודאים שמולנו נמצא ספק שירות איכותי ומקצועי?

מבררים האם טונרים למדפסת ומוצרי דיו נשמרים בטמפרטורה נמוכה, במעבדה מקצועית, נבדקים שם כאשר הם מגיעים חדשים ממשלוח, ובמידת הצורך מוחזרים לספק. רק מוצאי איכות יישארו וימשיכו למעגל המכירה. כמו כן, מבררים הלכה למעשה מי הספקים של אותה חנות, כלומר מי מוכר לה דיו או טונר למדפסת? ככל ששמו של הספק ידוע יותר ומוכר יותר, כך החנות צפויה לספק מוצרים איכותיים יותר. בדרך כלל, חנות דיו או טונרים איכותית מספקת גם מוצרים תחליפיים וגם מוצרים מקוריים ומקפידה על מחיר מעט יותר נמוך משווי השוק.

כיצד מבטיחים איכות במשלוח שיגיע אלינו?

הוא צריך להיות משלוח מהיר, ולהתבצע על ידי נהג עד כתובת הבית או העסק בלי לכתת את רגליכם לנקודת איסוף מרכזית. כמו כן, המשלוח צריך להתקבל כשהוא ארוז ושמור היטב, ולא רק PER מחסנית דיו או טונרים למדפסת. ההזמנה כולה צריכה להיות מוגנת על ידי אריזה משותפת.

מהי ההתנהלות הנכונה כאשר אנו חושדים כי מוצר תחליפי כלשהו מכיל כמות חסרה של חומר?

יש לשלוח את המוצר בחזרה לחנות, שם הוא יישקל וייבדק במעבדה. ייבדקו הרכב החומר ומשקלו בטוטל. במידה והתגלתה בעיה, יתבצע מחקר על המשלוח כולו לבדיקת מחסניות דיו או טונרים פגומים נוספים. במקרה כזה, יוחזר המשלוח לספק. ברוב השנים בהן חנויות באינטרנט פעילות – זה היה סנריו נדיר. לקוח שהתלונן – התלונן על מחסנית אחת ותו לא, כנראה בשל כך שגם בפסי ייצור איכותיים ישנם פגמים מעת לעת. כך או כך, חשוב מאד שתשלחו את המוצר שחשוד בעיניכם כפגום על מנת שחנות טונרים למדפסת תוכל לבדוק אותו ולספק לכם, במקרה הצורך, מוצר חלופי ללא תשלום.