שאלות ותשובות על בחירת קייטרינג גורמה לאירועי בוטיק

כשמדובר באירוע שלכם, הקייטרינג הוא אחד מהספקים החשובים ביותר בו. קייטרינג לא טעים או לא שירותי זה אלמנט שמורגש מיד על ידי כל אורח, גם אם הוא אינו בררן. הקייטרינג חייב לייצג אתכם בכבוד רב, בין אם זה אירוע הרקדה המונית, ובמיוחד אם זה אירוע מסוג טקס, כמו חתונה או בר/בת מצווה. לכן, מומלץ מאד לבחור קייטרינג גורמה בשרי או חלבי על פי אמות מידה מקצועיות שאנו נלמד כאן באמצעות מקבץ קצר של שאלות ותשובות.

כיצד נדע כי חברת קייטרינג גורמה לפנינו?

כמובן שאף שיחת טלפון ואף אמייל לנציג החברה לא יוכל להעיד על כך. אתם צריכים מידע מאנשים חיצוניים ונייטרלים. מידע כזה משיגים רק על ידי המלצות. האם בהכרח אתם מכירים מישהו שחגג אירוע והזמין קייטרינג בזמן האחרון? לא. לכן ישנו האינטרנט, בו תוכלו למצוא המלצות ברשתות חברתיות, בעמודי גוגל, ובמקומות נוספים בהם יכתבו על חברות קייטרינג. גם באתר החברות בספר האורחים ניתן למצוא לא מעט חוות דעת מלקוחות. זיהיתם מגמה חיובית אצל שירות הסעדה בשרי? קייטרינג גורמה חלבי או בשרי הטביע את חותמו באופן חיובי ומלבב ברחבי הרשת? אלה החברות שהייתם רוצים לעבוד אתן.

כיצד ניתן לחתום עסקה עם קייטרינג גורמה בלי לשלם מחיר מופקע?

יש לנו כמה טיפים וטריקים לכך. בראש ובראשונה, תדגלו בקייטרינג מפוקח: אין REFILL (מילוי מחדש של מנות עיקריות) למעט בשתייה. כמו כן, מומלץ מאד לא להזמין מנה לאורח אלא מנה לכל 3-4 אורחים מכל סוג. סך כל המנות יהיה כמספר האורחים, אבל מכל סוג-מנה הכמות תהיה פחותה בחצי, שליש או רבע ממספר האנשים הכולל. מדוע? כי אתם מאפשרים להם בחירה. בפועל, אתם קונים מעט מנות מכל סוג ובכך חוסכים עלויות. מי שלא מכיר טריק זה יזמין מספר מנות קבוע המבטא את מספר האורחים הכולל – מכל סוג ובכך ייקר מאד את המחיר.

איך ניתן להבטיח שהמנות בהן השקענו אכן יישמרו ולא נגלה שיש מחסור באירוע?

על כל מנה חמה, כולל מתאבן חם שהכנתו נעשית מול האורח, יוצב דייל בדוכן. מנה עיקרית תוגש אך ורק על ידי דייל או מלצר. חופש הבחירה של הסועדים ללקיחת מזון בהגשה עצמית יהיה רק במתאבנים. שתייה מומלץ לא להזמין בפחיות ובקבוקים, אלא באמצעות מזיגה של צוות הקייטרינג. בדרך זו אתם מבטיחים קייטרינג זול לאירועים קטנים או גדולים, כי גם חסכתם בעלויות וגם דאגתם לשמור על מצבת המזון במהלך האירוע.