שאלות ותשובות אודות עיצוב שיער ותוספות שיער לנשים

התחום של עיצוב שיער הוא תחום מורכב הדורש מומחיות. היום גם כדי להחזיק זוג מספריים ולספר יש צורך ללמוד את התחום, לעשות בו זמן רב, לצבור מוניטין, ניסיון וקהל לקוחות וזה בהחלט לא עסק פשוט. תחום העיצוב הוא תחום רחב מאוד ויש לו הרבה תת התמחויות כמו: עיצוב לנשים, עיצוב שיער גברים, עיצוב שיערן של כלות, עיצוב עם החלקה יפנית, עיצוב לאירועי ערב, שילוב של תוספות שיער, עיצוב פאות ועוד שלל קטגוריות שונות שכל אחת מהן מצריכה מיומנות. לא כל מי שמומחה בעיצוב שיערן של נשים יודע לעצב שיער ברמה גבוהה עבור גברים. החומרים הם שונים, השיטות שונות, ויש להתמקצע בתחומים מסוימים על מנת באמת להפוך למומחים ומעולים בהם. אז לכל מי שלא ידעה, לכל מי שעוד מתלבטת הנה כמה שאלות ותשובות אודות עולם העיצוב של השיער.

מה ההבדל בין עיצוב של השער לתסרוקת?

כאשר מדברים על המונח עיצוב שיער כוללים בתוך כל את המילה תסרוקת. כאשר מבצעים עיצוב, מתחשבים בהמון פרמטרים ובעצם כשמה של הפעולה כן היא, אנו מעצבים, משנים, מתכננים את התסרוקת המושלמת עבורך. העיצוב כולל התאמה של התסרוקת למבנה הפנים, ביצוע התסרוקת עצמה, שימוש בחומרים מגנים, שימוש עם תוספות שיער, שימוש בשיטת החלקה וכל מה שנדרש על מנת שהעיצוב יהיה מושלם. כאשר באים לתסרוקת מגיעים למשהו שהוא מובנה, ברור ובלי יותר מידי שאלות. כאשר באים לעיצוב שיער מגיעים לעולם אחר בו יש הדמיות של התסרוקות, בוחנים את התסרוקת לפי תווי הפנים והמבנה שלהם ולפי האופי ואורח החיים של האישה, ומדובר בשדרוג של סתם תספורת רגילה.

אצל מי מבצעים את העיצוב?

ישנם מכוני שיער רבים ומספרות בהם יושבים מעצבי ומעצבות שיער להן מומחיות בתחום. כאשר מדובר בשיער שלכן חשוב שלא תתפשרו ותלכו למעצבים בעלי שם ומוניטין בתחום. המראה של השיער, במיוחד אצל נשים, משפיע בצורה משמעותית על הנראות הכללית. כשם שתספורת טובה יכולה לשדרג משמעותית את המראה, כך תספורת גרועה יכולה להרוס אותו. אז לפני שאתן מסתפרות, פנו למעצב שיער מומחה, לו מוניטין וניסיון רב שנים בתחום. חשוב להדגיש – אם את צריכה עיצוב פאות ולא של השיער הטבעי, חשוב לפנות למומחים בתחום זה. עיצוב השיער על פאה צריך להתבצע בשיטות שונות מהרגיל ולא כולם מומחים בכך.