קייטרינג – עסק מזון מצליח

אם יש לכם תשוקה לאוכל, וידע מקצועי בתחום, אך אתם לא רוצים להיות כפופים לשף ראשי במסעדה או לטבח ברשת מזון מהיר, הקמה של קייטרינג יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כיום קייטרינג נחשב לעסק מזון מבוקש מאוד על ידי מגוון רחב של לקוחות – בעלי אירועים, ועדי עובדים, חברות וארגונים שונים, מוסדות חינוך, מקומות עבודה ועוד. כל אלו יכולים להיות הלקוחות שלכם ולהפוך את העסק שאתם מקימים לעסק פופולארי ומצליח אשר יגשים לכם את החלומות ויאפשר לכם לבטח את התשוקה שלכם לאוכל ואת היצירתיות האישית שלכם בצורה הטובה ביותר.

להתחיל בקטן – להצליח בגדול

רבים אשר מקימים חברת קייטרינג חלבי או בשרי מנסים להצליח כבר מהרגע הראשון וכבר בהתחלה מחפשים את האירועים הגדולים והיוקרתיים יותר, ודורשים מחירים מופרזים מאוד. חשוב להבין כי כל עסק בתחום המזון הוא עסק שנבנה אט אט, וככל שתצברו ניסיון רב יותר, ולקוחות רבים יותר יהיו מרוצים מכם, כך תוכלו לדרוש מחירים גבוהים יותר ולמצוא אירועי יוקרה גדולים כמו שאתם מחפשים.

לכן, אל תתעקשו כבר מההתחלה על מחירים גבוהים מידי או על תנאים מופרכים שיכולים להוות מוקש עבורכם ולגרום לכם להתרחק מהחלום ולהקטין את סיכויי ההצלחה. גם אם בהתחלה הרווח שלכם יהיה קטן יחסית, כך תתחילו לבנות את השם והמוניטין שלכם ואט אט הרווח יגדל.

שיווק נכון של העסק

בכדי להפוך חברת קייטרינג לחברה מצליחה ומבוקשת חשוב לבצע שיווק נכון שלה כבר מהרגע הראשון – שיווק באינטרנט, ברשתות החברתיות, בשלטי חוצות, ברדיו ובכל מקום אחר על פי התקציב שיש לכם. השיווק הראשוני הינו חשוב מאוד. בעזרתו תוכלו להשיג את הלקוחות הראשונים שלכם, ואם הם יהיו מרוצים הם כבר יהיו אנשי השיווק שלכם ברגע שימליצו לכל מי שהם מכירים על החברה שלכם.

הקפדה על איכות

כמובן, אם האוכל בקייטרינג שלכם אינו איכותי מספיק, או שהשירות לא אדיב ונעים, השיווק לא יעזור והעסק יהיה נידון לכישלון. הקפידו על איכות גבוהה וחסרת פשרות, בתחום המזון זו הדרך היחידה להצלחה ארוכת טווח!