מספר טיפים לבחירת חדר בריחה למסיבת בת מצווה

בתכם עוד מעט בת 12 גיל המצוות, היא רוצה בת מצווה במקום מפואר היא רוצה בת מצווה מהאגדות שאף אחד לא ישכח. אך לא תמיד קל למצוא את המקום הנכון לערוך בו את המסיבה. אם אתם רוצים לחגוג אירוע משפחתי גדול אך לחברים של הבת להציע מסיבה קטנה יותר אך לא פחות מהנה, חדר בריחה יכול להוות את האטרקציה המושלמת לכך.

איך נדע מה לבחור? איזה חדר בריחה הוא הנכון ביותר עבורכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

טיפ 1 – מספר מוזמנים

מספר המוזמנים למסיבה בהחלט משפיע על בחירת המקום, ישנם חדרי בריחה אשר לא יכולים להכיל מספר רב של אנשים ואילו ישנם חדרי בריחה אשר מתאימים לקבוצות גדולות של משתתפים לכן בדקו מראש את מספר המוזמנים וכך תוכלו לדעת אילו חדרי בריחה הם המתאימים והנכונים ביותר עבורכם.

טיפ 2 – מיקום חדר הבריחה

בגילאי 12, הילדים המגיעים אל המסיבה תלויים בהורים שלהם או בתחבורה ציבורית נגישה ובטוחה ולכן חשוב מאוד לבחור בחדר בריחה הנמצא במקום נגיש וקרוב למקום המגורים שלכם ושל רוב המוזמנים, כך שכולם יוכלו להגיע ולהשתתף במסיבה ובחוויה ללא כל בעיה.

טיפ 4 – בחירת תאריך

בחירת התאריך היא גם נושא חשוב, לא כל חדר בריחה יהיה פנוי בכל רגע. חדרי הבריחה האיכותיים והמושקעים, במיוחד אלו המיועדים לקבוצות, לא יחכו לכם עד לרגע האחרון. לכן חשוב מאוד לבצע מראש בדיקה של כמה חדרים שיכולים להתאים לכם ולשריין את התאריך הנכון עבור המסיבה כמה שיותר מוקדם.

טיפ 5 – סוג החוויה

חשוב מאוד לבחור חדרי בריחה המותאמים לקהל צעיר יותר. חדרי בריחה מפחידים במיוחד או מאתגרים מאוד לא מתאימים לכל אחד, ואם אתם לא מבצעים בחירה נכונה, הרבה מאוד מהילדים לא רק שלא יהנו מהחוויה ומהמסיבה, אלא ההפך – יסבלו מכך.

טיפ 6 – האוכל

אם אתם חוגגים מסיבת בת מצווה, אתם צריכים לדאוג גם לכיבוד. כדאי לבחור חדר בריחה אשר מאפשר לכם להציג גם כיבוד במקום כמו מתחם חיצוני לישיבה, הזמנה של דוכני מזון או כל דבר אחר.