כל מה שחשוב לדעת על חשבונית לשכיר

ישראל 2022, המצב הכלכלי לא פשוט לאף אחד וכולם מנסים למצוא דרכים להגדיל את ההכנסה שלהם. שכירים רבים, במיוחד בתקופת הקורונה, הבינו כי עבודה נוספת בתור עצמאיים יכולה לאפשר להם הכנסה נוספת ויכולה לאפשר להם להגדיל את ההכנסה שלהם בצורה משמעותית.

יחד עם זאת, על מנת לעבוד גם כעצמאיים וגם כשכירים בישראל, אתם צריכים להיות בעלי עסק עצמאי כחוק ולהנפיק חשבוניות מתאימות ללקוחות שלכם.

איך זה עובד? והאם יש דרך להקל על כל הבירוקרטיה הכרוכה בעבודה בצורה הזו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

הקמה של עסק כחוק

כדי לעבוד בתור עצמאיים עליכם להקים עסק על פי החוק. הקמתו של העסק כוללת פתיחה של תיקים במס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ וברשויות השונות וכוללת מגוון רחב של פעולות בסיסיות אותן אתם צריכים לבצע עוד לפני שאתם מתחילים לפרסם את העסק ולגייס את הלקוחות הראשונים שלכם.

מדובר בהליך בירוקרטי, כמו כל דבר היום, ולכן הדרך הטובה ביותר לעשות את כל זה, לפתוח את העסק העצמאי שלכם, להנפיק חשבוניות, לבצע דיווחים, תיאומי מס וכדומה היא אחת – לתת לאנשי מקצוע מומחים לבצע את העבודה הזו עבורכם.

תנו למומחים לבצע את העבודה

עבודה עם אנשי מקצוע מומחים תאפשר לכם להיות בטוחים כי כל העניינים הבירוקרטיים יטופלו מבלי שתצטרכו לבזבז על כך זמן רב, כל הדיווחים שלכם יועברו אל רשויות המס בצורה מסודרת ואתם תוכלו להנפיק חשבוניות ולקבל תשלומים ללא כל חשש.

חשוב להבין כי כיום כל העסקים והתאגידים במדינת ישראל מחויבים על ידי המדינה ורשות המיסים לספק קבלה או חשבוניות מס במסגרת הזמנות או רכישות של שירות מסוים, או במסגרת תשלומים עבור רכישה של רכוש או מוצר מסוים. לכן, בכדי שתוכלו לקבל את התשלומים המגיעים לכם בצורה טובה, פנו אל חברה מקצועית אשר תבצע את כל הניהול הזה עבורכם ותעניק לכם הקלה רבה.

  • המאמר נכתב בסיוע של בית לעצמאי – הבית של העצמאים בישראל.