כיצד קובעים עבור קייטרינג חלבי מחירים?

במאמר זה נדון בנושא שבשנים האחרונות מאד מורגש בקהל המתחתנים ובכלל – בעלי האירועים. הנושא הוא עליית מחירם של שירותי ההסעדה החלביים. בשוק הקייטרינג, זיהו את מוטיב הצמחונות כהולך וגובר, וזה עשה תמורה שלא הייתה קיימת עד כה בחברה. אם עד שנת 2006 או 2007 לערך המוצרים הטבעוניים היו ברובם לא פופולריים, פשוט כי ניתן למצוא אוכל טעים יותר שאינו מקיים את חוקי הטבעונות, בשל מהפכת הצמחונות גם בשר הולך ומקבל את המעמד המפוקפק של אוכל טבעוני, יורד מגדולתו והופך למוצר בשוליים. זה מוביל אוטומטית רק סוג אחד של קייטרינג להעלות מחירים: הקייטרינג החלבי. לכן, כאן נלמד כיצד קובעים עבור קייטרינג חלבי מחירים, וכך תדעו האם הצעת המחיר שהייתה מונחת לפניכם הגיונית, אם לאו.

סוג הכשרות של החלב

על פי רוב, מוצרים שהכשרות שלהם היא חלב ישראלי יהיו יקרים יותר מאשר מוצרי חלב נוכרי. דתיים לא מעטים לא רואים בחלב נוכרי משהו כשר, אם כי יש לא מעט שצורכים אותו ונהנים מאד. על כל פנים, אם סוג הכשרות של החלב אינו נוכרי, צפו לכך שהמחיר יהיה יקר ולא מידי בכלל.

ריבוי מגשי כיבוד לאירועים

עד כמה יש מגשי כיבוד לאירועים באירוע שלכם? אם הקייטרינג מתנהל על פי הגשה עצמית הוא יהיה טוב לאירועים מסוימים ואם הוא מתנהל עם מגשי כיבוד לאירועים הוא יהיה טוב עבור אירועים אחרים. כך או כך, כאשר ישנם אירועים ארוכים כמו חתונה ובר מצווה, חשוב שיהיו מגשי כיבוד לאירועים ולא רק מלצרים ודיילים שיפקחו על המזון במהלך חלוקתו. מגשי כיבוד לאירועים יוצרים אפשרות ל- RE FILL מצד הלקוח אם לא במנה העיקרית, לפחות במתאבנים. בגדול, על מנת לקבוע עבור קייטרינג חלבי מחירים יש להתייחס לסוג ההגשה. ההגשה העצמית בלבד תעלה זול יותר משירות דיילים או מלצרים מקיף.

ריבוי המאכלים באירוע

קייטרינג חלבי המציע יותר סוגי מזון לבחירה במנה העיקרית אבל גם במתאבנים יהיה יקר יותר בשל שימושו ביותר מוצרים. עבור קייטרינג חלבי מחירים נקבעים, בין השאר, גם על סמך סוגי המזון שמוצעים לכל לקוח באירוע.