כיצד מומלץ לבחור מקרר לרכב?

מהו מקרר לרכב ומדוע הוא מאד מומלץ לקבוצה מסוימת של נהגים? למדו כיצד לאבזר את הרכב שלכם עם מקרר גם אם הדגם המקורי שלו לא מכיל רכיב שכזה. ביונדאי i35 יש מקרר בחלק מהסדרות, לאחרים כנראה שלא. אפשר להשוות את התנאים ולהתקין מקרר גם ברכב שלכם. אבל לא זו הסיבה שנהגים זקוקים למקרר. מקרר לרכב נדרש בדרך כלל מהסיבות הבאות: או שהנהג הוא שליח ואין לו אפשרות, בשונה מאופנוען, ליצור אינטראקציה של תיק המשלוחים עם האוויר הפתוח, או שהנהג מרבה לקחת את משפחתו וחבריו לנסיעות ארוכות ואז יש שירצו לאכול גלידה או ארטיק באמצע הנסיעה בשיא החום.

מקרר לרכב לנהגים שליחים

נהג שליח צריך מקרר לרכב המהווה מקרר-עבודה. זה מקרר שמיישם משהו מאד פשוט: עבודה קלה ושליפה מהירה של המזון. איפה הוא צריך להיות מותקן? כמובן שבבגאז', כי שליפת האוכל מאמצע האוטו ליד תא הנוסעים, אחרי שמדוממים מנוע בחום של 30 מעלות היא לא תענוג גדול. בבגאז פשוט יוצאים, מרימים את התא, שולפים את המזון, נועלים ומוסרים ללקוח. זה הכל. מקרר לרכב מסוג זה מצריך כמובן הטמעה בתוך הפחחות של הבגאז'.

מקרר לרכב עבור אנשי משפחה וחברים המרבים בנסיעות ארוכות

מקרר לרכב מסוג זה מהווה כלי שונה לחלוטין מאשר מקרר משלוחים כי הצורך במאכל או במשקה מתעורר במהלך הנסיעה. לכן, יש להטמיעו בתא הנוסעים, בדרך כלל במרכז שבין חמשת המושבים. בכך כל הנוסעים נהנים מגישה קלה למזון ולמשקה כאשר הם זקוקים להם. שליפה פשוטה באמצעות דלת עליונה בדרך כלל היא שמתהווה על מנת ליהנות מהמזון ומהמשקה כשהם זמינים ולא להפריע לנהג בעת תנועה.

המסע שלכם למקרר לרכב מתחיל כאן

בחנות מקררי רכב ניתן להסדיר את מקרר הרכב שלכם. חנות זו ממליצה על דגמי מקררים ומיישמת גם את התקנתם. מקרר לרכב הוא כעת נחלת כלי הרכב שלכם. אם אתם מעוניינים להשתדרג הן במשלוחים והן בנסיעות הארוכות עם המשפחה והחברים, עם מקרר לרכב אתם הופכים את המסע שלכם עם המזון להרבה יותר קל, פשוט ונגיש. בואו להסדיר מקרר לרכב וליהנות מכל היתרונות שהוא מספק!