טיפים מקצועיים למציאת חברת השכרת כספת פרטית עם ביטוח

אם אתם מעוניינים בשירות השכרת כספת פרטית עם ביטוח, אתם לא מדמיינים: בשוק, ובמיוחד באזור מרכז הארץ, כבר ישנן חברות חדר כספות המחזיקות בקשרים עם חברות ביטוח רכוש ברמה בינלאומית. שילמתם עם מנוי בכזו חברה? אתם זכאים לבטח את רכושכם עד סכום אשר ייקבע מראש על ידי ההנהלה. ניתן להוסיף לתשלום החודשי ולהגדיל את הכיסוי בהתאם. מעוניינים לדעת כיצד לבחור חברת השכרת כספת פרטית עם ביטוח רכוש?

טיפ מס' 1: בדקו היטב את התנאים בחברה

תפיסת האבטחה – אסור שהיא תהיה ברמה של כספת בבנק. על פי הנהלים שהתוו לבנקים על ידי בנק ישראל, הם לא אחראיים ליישום חוק השומרים, מה שאומר שבמקרה של שוד אין ערבות של הבנק. אם זה החוזה בחברה הפרטית, ועוד דורשים מכם יותר כסף מאשר בבנק – אין לכם מה לחפש בכזה מקום, חד וחלק. התנאי הבסיסי לחברה פרטית הוא יישום מלא של תפיסות האבטחה המקובלות: ערבות לרכוש הלקוחות, התבססות על מבנים מבוצרים בלבד, ולא חדר כספות מבטון 'נשר' רגיל, וחברת אבטחה מקצועית שתבצע פטרולים 24/7.

ביטוח בכיסוי גבוה מחברה בעלת שם – התנאי הזה חייב להיות במחיר במנוי הבסיסי שסוכם אתכם. חדר כספות המציע, במסגרת המחיר הרגיל שלו, ביטוח בחברת ביטוח רכוש ידועה כמו Lloyds בסכום של 5,000 דולר ארה"ב היא חברה שמומלץ לכם לאחסן בה רכוש. במידה ויש לכם אופציה להרחיב בתשלום נוסף, מה טוב.

טיפ מס' 2: ודאו כי החברה שומרת עליכם גם מפני טעויות של עצמה

מנהלים של חברה פרטית לבטח לא יכולים להיות אחראיים על שומר או קצין שיצאו מדעתם וצפויים לסכן את ביטחונכם ואפילו לנסות לפגוע בכם. לכן, מנהל שיגיד לכם "אני בוחר אותם אחד אחד, סמוך עלי" נותן לכם תשובה לא מקצועית וחושף שהוא לא עושה מה שדרוש בשביל לשמור עליכם. חדר כספות בחברה פרטית בוחרים אך ורק אם היא מממשת סיווג בטחוני על פי המקובל, כולל שליחת כל השומרים והקצינים לפוליגרף תקופתי למניעת מקרים מעין אלו.

טיפ מס' 3: בדקו האם החברה מציעה שירותים משודרגים או נלווים מגוונים

חברת השכרת כספת פרטית עם ביטוח יכולה וצריכה להיות יצירתית כשהיא עובדת עם לקוחות. אם היא מציעה לכם, כלקוחותיה, התקנת מצלמת אבטחה בתא שלכם, ליווי חמוש מהאוטו ובחזרה, פתיחת מנוי ירושה עם הפקדת רכוש שיועבר ליורשים שלכם, ואפילו קניית כספת לכם החיים במחיר אחיד – זו חברה שמומלץ מאד להתעניין בשירותיה.