טיפים מקצועיים להתאמת תוספות שיער לגברים

מעוניינים להאריך את השיער שלכם? להידמות לכוכב הרוק, הפופ או מוזיקת העולם האהוב עליכם? הטיפים הבאים מיועדים בדיוק בשבילכם. תוספות שיער לגברים עובדות רק עבור שיער בריא ומלא, ולכן אם יש לכם יובש בשיער, או שאתם סובלים מנשירה, תצטרכו לבצע פעולות כלשהו לשם מילוי שיער דליל. הן יכולות להיות מבוססות על תספורת גלח מכוונת במטרה לחזק את השיער ולהצמיח אותו מחדש, אבל ניתן גם למלא באופן מלאכותי שיער דליל. התוספות של המילוי הן טבעיות ויתמזגו בקלות עם השיער שלכם. ברגע שהשיער שלכם מלא ולא דליל, ניתן לפנות אל תוספות שיער לגברים בעיצובים שונים.

טיפ מס' 1: כל תוספת שיער או מילוי צריכות להתבסס על שיער טבעי

מילוי משיער מלאכותי שנתפר ליצירת פאות נוכריות מזויפות לא ישתלב כשורה עם השיער האמתי שלכם. טיפול בשיער אמתי דליל יכול להתבצע רק עם שיער אמתי אחר, אשר מחובר לראשיכם באמצעות אביזרים זעירים מאד שאינם נראים אלא גורמים לשיער שחוּבר למחלפותיכם להיראות חלק מהם. לחילופין, אפשר להשתמש בקשת הקסמים. קשת הקסמים היא אסופת שיער טבעי שחוברה למסכה לראש בצורת חצי מעגל. ניתן לחבוש ולהוריד אותה מתי שתרצו. התאמת קשת הקסמים נעשית בידי מעצב שיער עבור כל מקרה לגופו.

טיפ מס' 2: מומלץ לבוא עם תכנית לפני שמגיעים לספר

אם אתם מעוניינים בשיער ארוך אך לא בטוחים לגבי הסגנון: חלק או מתולתל, גלי או מקורזל, בצבע שלכם או בצבע אחר, אל תיגשו לתהליך עדיין. רצוי להתייחס לכל מצב בו אתם צריכים תוספות שיער לגברים – כפרויקט עם הגדרות ומטרות – שתוצאתן – מראה חיצוני עם שיער חדש שהגדרתם מראש. ההמלצות שלנו הן – השראות מאומנים ודוגמנים, מחברים שאהבתם את השיער שלהם, וכד'.

טיפ מס' 3: התנהלות עם שיער ארוך ומלא

כעת, כשלראשכם שיער מעוצב, – השאלה הנשאלת היא כיצד יש לשמור עליו ולטפח אותו. יהיה מומלץ לכם להקפיד להשתמש בשמפו ומרכך שיער שיומלצו על ידי הספר. כמו כן, להקפיד לסרק את השיער ולהשתמש בתכשירים שנועדו לחזקו ולהפכו לשיער בריא וארוך טווח בשרידותו. ככל שתטפחו את שיערכם יותר – כך עיצובו הנוכחי יחזיק זמן רב יותר כמו שהוא.