חברת קייטרינג חלבי תלווה אתכם ברגעים היפים ביותר

אם אתם מעוניינים להוציא את הבשר מהאירוע שלכם ולהתבסס על מאכלים משביעים, בריאים, ועתירי חלבון אשר יספקו את כל האורחים והאורחות שלכם, חברת קייטרינג חלבי תספק את כל הדרוש. המנות העיקריות שלנו יתנו פייט הוגן למנות עיקריות בשריות. לקוחות שלנו מדווחים כי בחלק מהמקרים הן היו משביעות מהן בהרבה. כאשר מזמינים קייטרינג חלבי, מתוודעים הלקוחות להיצע רב לאין שעור ממה שסברו.

סלטים המבוססים על גבינות ורטבים חלביים שמיימיים

מבחר הסלטים שלנו אשר נשמר עם מיטב הרטבים והגבינות החלביות אינו יסולא בפז. אצלנו ניתן למצוא סלטים במגוון עשיר וחוצה עמים ויבשות. ניתן למצוא סלטי קיסר בסגנון מערב אירופי, לצד סלטים המתבססים על ירקות וגידולים אזוטריים יותר ממערב אמריקה. ניתן גם להזמין סלטים בסגנון המזרח הרחוק, המבוססים על מיטב הרטבים החלביים מסין, הודו, מלזיה ואפילו יפן. קייטרינג חלבי יספק עבורכם סלטים אשר התבססותם על רוטב חלבי משפרת את האיכות שלהם והופכת אותם לטעימים ומזינים במיוחד.

מנות עיקריות חמות המרגישות כמו בשר גם לסועדים קרניבורים

קייטרינג חלבי מציע את מיטב מנות החלב החמות והטעימות בשוק: חביתיות ענק, תפוחי אדמה מוקרמים, שקשוקה ברוטב ביצים, מאכלי ביצה דרום אמריקאים, ממולאי תפוח אדמה (על בסיס אורז וקטניות) בסגנון ארה"ב, ועוד. מנות עיקריות אלה הופכות כל אירוע למשמח במיוחד. האורחים לא צורכים בשר וגם יוצאים שבעים מאד מהחוויה שהם חוו.

קינוחי מנות אחרונות מקוריים ונדירים

חשבתם שהיתרון במנות החלביות מתבטא בקינוחים? חשבתם נכון, כי אצלנו לא תמצאו את המנות הידועות והמוכרות בשוק בלי שנציע גם מנות נדירות ומקוריות – מעשה ידינו. לצד עוגת השוקולד החמה והקרם ברולה, אנו מבססים את המטבח שלנו גם על מאכלי קרמל משובחים בסגנון לטיני, עוגות רב שכבתיות מקוריות, עוגות גבינה בתצורות שונות, ועוד. אנו מציעים גם מוסים עמוסים בכל טוב, שוקולד, קקאו, נוגט, פרלינים קטנים למעלה לקישוט, תיבול עם רום למעוניינים, ועוד. קייטרינג חלבי מאפשר לכם ליהנות מקינוחי הבוטיק הידועים לצד המנות המקוריות והנדירות אשר התהוו על ידו, ובכך הוא יוצר חוויה קולינרית רב תחומית עבור כל סועד וסועדת.