השכרת כספות במרכז באופן פרטי או דרך הבנק? טיפים למתלבט

לקוחות רבים אשר צברו רכוש רב מתלבטים היכן לשים אותו: בכספת בבנק או בכספת בחברה פרטית. בתחום כמו השכרת כספות תל אביב מציעה הזדמנויות רבות הן בחברות והן בבנקים, ויש צורך לדעת כיצד לבחור נכון את שנדרש לכם. על מנת לסייע לכם לקבל החלטה טובה, גיבשנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם להבין מי היא החברה ומי הוא הבנק, כיצד כל אחד מהם רואה את חובתו כספק השירות שלכם כלפיכם, ואיך זה בא להשליך על הבחירה שלכם, בסופו של דבר.

בחרו בספק שירות אשר רואה את עצמו כפוף לחוק השומרים

חוק השומרים מכפיף כל מי שבבעלותו שטח או מבנה לחובה לשמור על הרכוש הזר שנמצא שם. לא כל מי שיש לו מבנה כזה כפוף לחוק השומרים. לדוגמה, הבנק לאורך ההיסטוריה לא ראה את עצמו כפוף לחוק הזה, ועל כן לקוחות שעברו שוד בכספתם גררו אותו לא מעט לבתי משפט. בחברה פרטית החובה לאבטח את הרכוש הזר נעשית בכפוף לחוק השומרים, עם הצבת כוח אבטחה חמוש שמטרתו להגן על הכספות ולא רק לאפשר את אחסון התכולה כפי שנעשה בבנקים. מכאן נובע, שירות השכרת כספות בחברה פרטית מעפיל על הבנק בהקשר זה.

בחרו בספק שירות אשר מאפשר ללקוחותיו גמישות בביקורים ובניהול ענייני הכספת

השכרת כספות במרכז בסניף הבנק מגבילה אתכם ל- 20 ביקורים בשנה, ולשעות פעילות מצומצמות שהן שעות הפתיחה של הסניף. שירות השכרת כספות בחברה פרטית מציב לכם רף שעות ביקור הרבה יותר גמיש, לרוב עד 22:00 בלילה. גם בנושא זה החברה הפרטית עדיפה על כספת בבנק.

בחרו בספק שירות אשר מעניק לכם אמצעי אבטחה וביטוח שוברי שוויון

כאן, למשל, מוענקת לכם פוליסת ביטוח של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. בבנק, גם אם דאגתם אישית לבטח את הרכוש בחברה לוקלית בישראל, הטיפול יהיה מסורבל יותר ויצריך מעורבות של סוכן ביטוח. כאן, ניתן לנהל את הפוליסה ולהתקשר עם החברה כמעט ללא סחבת. בנוסף, אנו מעניקים ללקוחות שלנו אפשרות לשדרג את המנוי שלהם עם מצלמות אבטחה, ליווי חמוש מהאוטו ואליו, ואפילו לשדרג את המנוי למנוי לכל החיים או מנוי ירושה (מנוי בו אתם מורישים רכוש ליורשים שלכם דרך נעילתו בכספת).