הפקת סרטון תדמית לבתי עסק – כל המידע

בשונה מסרטים אומנותיים או אישיים, סרטי תדמית הם כלי עבודה שיווקיים. המטרה שלהם היא למשוך כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות זמן. על מנת לעשות זאת, הם צריכים להיות ענייניים, הווי אומר – להיות מתוכננים כך שהלקוח יחוש שיש מול עיניו חומר מעניין שעשוי למשוך אותו ברמה העניינית הנוגעת לו. בשל כך שברוב העסקים, קל מאד לאפיין מה דורש הלקוח הממוצע, קל להפיק תכנים עבור סרטי תדמית. על מנת להצטיין בכך, ולהבטיח שיש לכם ביד מוצר שימכור, מומלץ לתת לחברת סרטי תדמית לעסקים להוביל את הסרטון ולהנגיש לקהל את כל מה שמעניין במסגרת העצמאית שלכם.

כך מסייעת חברת סרטי תדמית בבחירת תוכן הווידאו ארט המתאים לכם

היא צריכה לברר מי הוא הקהל שלכם: אנשים מבוגרים שהם לקוחות ישירים, או אנשים מבוגרים שהם סוכנים או מתווכים (הורים, או אנשי עסקים שצפויים למכור את מה שאתם מייצרים לצד שלישי). על פי רוב, סרטי תדמית יידרשו לאספקה ישירות לאנשים מבוגרים, ועל כן החומר שמופיע בהם צריך להיות פחות יצרני, ויותר מעניין. המשמעות – אם יש לכם יכולת וירטואוזית לייצר מוצר מורכב, אין צורך להראות שלבים אזוטריים בתהליך, אלא רק את מה שמעניין. הסרטון מתחיל להידרש להיות מורכב יותר כאשר הוא מיועד לסוכנים ומתווכים, משני טעמים: במידה ואלו הורים, המשמעות היא שתעבדו עם הילדים שלהם, ועבודה עמם תמיד מסובכת יותר מעבודה עם מבוגרים. במידה ואלו אנשי מכירות, הם עצמם אנשי מקצוע, ולכן הם צפויים לבחון אתכם באופן הרבה יותר קפדני מאשר לקוחות סופיים.

בניית הסרטון – סממני שמע וטיפוגרפיה

סממנים אלו הם חלק אינטגרלי מהסרטון. למעט במקרים אזוטריים, בהם בית דפוס או מוזיקאי מקצועי הם הלקוחות, בכל בית עסק אחר יש להקפיד על טיפוגרפיה; טיבוע שמי באותיות של כל דבר שזקוק להטבעה זו: שם של מוצר שאתם מייצרים, שם של יצירה שאתם מנגנים, שם של מסלול לימודים או אחר שאתם משווקים, ועוד. כמובן שמומלץ שתהיה הטבעה שמית שלכם ושל שם החברה/העסק שלכם. כמו כן מומלץ לדאוג שתהיה מוזיקת רגע בצל תהליך הייצור או השיווק שאתם מדגימים בסרטון. המוזיקה משמשת למגוון תפקידי מכירה במסגרת הפקת סרטון תדמית: הרגעת הקהל, היסחפות רוחנית שלו, ועוד.

עריכת הסרטון הסופית – קווים לדמותה

הפקת סרטוני תדמית נעשית כך שהמבנה של סרטי תדמית לעסקים יכיל פתיחה, חלק עיקרי עם טוויסט בעלילה (הבאת המוצר/ החומר השיווקי לכמעט שלמות, הצבעה על סוף התהליך, וכד') וסיום. הכל על רקע סממנים טיפוגרפיים ומוזיקת רקע מתאימה.